7/3/13

My favorite necklace

















How she longed to get out the sun, although I admit that I also love the rain brings me memories of my dear children. Well, when it stopped raining yesterday, changed my clothes, I put on my skirt and my beloved necklace, bought in Blanco (on sale). I went for a little walk and took the opportunity to get some instagram that I hung on Twitter (@SteffisWorld1). As for the colors that I, you know I can not remedy often wear dark colors, in this case predominantly black and gray ... In the spring, surely I can see with more colorful outfits ... lol! But for now, neutral tones are my desire. The next look is with a touch of color. Promised! A thousand kisses!
Qué ganas tenía de que saliera el sol, aunque reconozco que también adoro la lluvia por los recuerdos que me aporta de mi querida infancia. Pues bien, cuando ayer dejó de llover, me cambié de ropa, me puse faldita y mi querido collar, adquirido en Blanco (de rebajas). Fui a dar un paseíto y aproveché para sacar algún instagram que colgué en Twitter (@SteffisWorld1). En cuanto a los colores que llevo, ya sabéis que no puedo remediar vestir a menudo con tonos oscuros, en este caso predomina el negro y el gris... Con la primavera, seguramente me podréis ver con outfits más coloridos...jejeje! Pero, de momento, los tonos neutros son mi perdición. El próximo look será con un toque de color. Prometido! Mil besos!
 


necklace/collar:SuiteBlanco
shirt/blusa:Zara
sweatshirt/sudadera:Zara
skirt/falda:Zara
sunglasses/gafas de sol:Vogue vintage

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips